10-12-2011 17:05

Acrylverf

 

Met het verven/schilderen gebruikte ik altijd al plakaatverf. Sinds kort heeft mijn vader een ding van mij laten inlijsten. Een meneer daar heeft mij geadviseerd om acrylverf te gebruiken. De meneer had mij 2 proefmonster gegeven om het uit de proberen. Ik heb daar toen een plankje mee gemaakt, en ik vond het echt beter. De verf droogt sneller op en het is veel meer dekkender. Heel fijn dus. Terug naar het verhaal:

Toen ik met mijn vader "het ingelijste ding" ging ophalen, ging ik kijken bij de tubes verf. Ik heb een aantal kleuren gekocht wat ik nodig heb voor mijn nieuwe create: Een herfstblad met eikel als kaartenstandaard.

De kleuren die ik heb gekocht van de editie "Expert Acrylic van Amsterdam". :
- 265 (bruin),
- 292 (licht bruin, bijna huidskleur),
- 218 (een zachte kleur oranje),
- 618 (groen) gekocht

Ook heb ik nog de kleur 222 (creme) gekocht voor een plankje met de tekst: "Learn form yesterdag, enjoy today, and dream about tomorrow". De tekst komt in het zwart.

De kleuren van de proefmonsters zijn:
- 311 (fel oranje, net niet neon).
- 219 (dit is echt een gele neon kleur) 

Deze kleuren zijn ook van de editie "Expert Acrylic van Amsterdam".

De creaties die ik met deze kleuren heb gemaakt komt nog een artikel over. Ook over het ingelijste ding komt nog een artikel online.

Dit zijn de kleuren die ik qua acrylverf heb.

—————

Terug


Contact

Sharons Ideeën

Sharon van de Bunt
Dirk Ruitenbeekstraat 55
3864 GA Nijkerkerveen